środa, 10 grudnia 2014

Organizacyjnie..


Jestem rozczarowana. Rozumiem, że rzadko wstawiam rozdziały. Niestety, nie mam innego wyboru.. Naprawdę, nie mam czasu nawet się uczyć. Ale nie o tym chciałam.. 

Więc, jak ktoś może już zauważył od ponad TYGODNIA, jest nowy wygląd bloga. Raczej nikt nie zauważył tego, po prostu głowię się, czy jest sens pisać, skoro nikt się nie interesuje tym blogiem. Żadnych komentarzy, mało ogółem kto wchodzi 15-30 wyświetleń na dzień, WSPANIALE. Po prostu nowe rozdziały będą dopiero, gdy dowiem się że mam dla kogo je dodawać, ponieważ robię to dla Was! Piszę dla siebie - owszem, lecz publikuję to FF dla Was moi drodzy. Udowodnijcie mi, że czytacie i że jesteście ze mną!/soyeon

10 komentarzy:

  1. Mam nadzieje że się nie obrazisz za to co napiszę ale:
    1.Jeżeli wstawiasz rozdziały raz na ruski rok to nie dziw się że mało osób to czyta bo prostu im się nie chce czekać ( oczywiście rozumiem szkoła itp więc nie mam pretensji tylko po prostu to tak funkcjonuje.)
    2.Mało osób zna twojego bloga dlatego nie dziw się że masz mało wyświetleń bo to ci nic nie da nie jesteś sławną blogerką albo jakąś super sławną pisarką więc nie wiem do kogo pretensje że jest mało wyświetleń.
    3.Co do wyglądu bloga to zauważyłam to już wcześniej i bardzo mi się podoba może dlatego że kocham fioletowy ale że czytam twojego bloga najczęściej na telefonie to nie dodaje komentarzy bo jest mi po prostu niewygodnie.
    O i jeszcze ja wchodzę na twojego bloga prawie codziennie. :D XD (musiałam się pochwalić XD)/ Sobadass

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kocham Twoje opowiadania i też wchodzę codziennie, żeby zobaczyć czy coś wstawiłaś, więc jestem z Tobą ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na kolejne rozdziały <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na kolejne rozdzialy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znajde cię i rozszarpie jak przestaniesz pisać :)))
    I jak coś to zauwazylam nowy wygląd bloga. Nawet poinformowalam o tym każdą osobę z jaką się ostatnio spotkalam.
    Dziękuję, że marnujesz swój czas na czytanie tego komentarza.
    Uwielbiam cie x

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tu jestem i czekam cholero na rozdział!
    Kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam cię nie przestawaj pisać, bo to najlepsze ff o Edzie <33

    OdpowiedzUsuń